Liknande böcker
Övertalningsstrategier : att välja budskap efter utgångsläge
Bok av Lars Palm
Kommunikationens villkor
Bok av Inger Larsson, Karl Erik Rosengren red
Den odödlige makthavaren : hur Gustav Vasa byggde sin mediala image
Bok av Louise Berglund
Massmedier i Sverige II : bokslut för 70-talet : inblick i 80-talet
Bok av Ivar Ivre
Det nya samhället : SOM-undersökningen 1999
Bok av Holmberg, Sören
Massmedier : en bok om press, radio och TV
Bok av Stig Hadenius
Ungdom och media : om reception av fiktion på bio och i TV
Bok av Olle Holmberg
Kommunikationsplanering : en handbok på vetenskaplig grund
Bok av Lars Palm
Övertalningsstrategier : att välja budskap efter utgångsläge
Bok av Lars Palm
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!