Liknande böcker
Mätning av tjänstekvalitet i praktiken
Bok av Bo Edvardsson Tobias Andersson Mattias Sandén Björn Waller
ISO 9000 i tjänsteföretag : att angöra en brygga
Bok av Roger J. Danielsson
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Kvalitet som konkurrensmedel : en kvalitetsresa bland svenska företag
Bok av Widengren och Gunilla (red)
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Kvalitetsstyrning med totalkvalitet : verksamhetsutveckling med fokus på...
Bok av Lennart Sandholm
Service Quality
Bok av Stephen Walter Brown Evert Gummesson Bo Edvardsson
Kvalitet från behov till användning
Bok av Bo Bergman
Tjänstekvalitetens hörnstenar : kundstyrd affärsutveckling
Bok av Roger J. Danielsson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!