Liknande böcker
Marketing Theory
Bok av Michael J Baker
Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
Bok av Lena Härnqvist
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
Ladda ditt varumärke : strategier och praktiska råd
Competitive branding
Bok av Torsten H. Nilson
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Bok av Tomas Lindbom
Key account management : nyckeln till framgång
Bok av Rolf Edman
Lateral marknadsföring
Bok av Philip Kotler
Marknadsorientering : myter och möjligheter
Bok av Lars-Gunnar Mattsson
Vinnande konkurrensstrategier : grunder och tillämpningar
Bok av Ove Liljedahl
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!