Liknande böcker
Morgondagens reklammarknad : utmaningar för sändare, mottagare och medier
Bok av Jörgen Jedbratt
Medieboken
Bok av Suzanne Rosendahl Lars Petersson Åke Pettersson Bo Bergström
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och pro...
Bok av Bo Bergström
Handbook of product placement in the mass media : new strategies in mark...
Bok av Mary-Lou Galician
The entertainment economy : how mega-media forces are transforming our l...
Bok av Michael J. Wolf
Effektiv visuell kommunikation : Om nyheter, reklam, information och profil
Bok av Bo Bergström
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vå...
Bok av Bo Bergström
Marknadsförarens nya regelbok : varumärken, reklam och media i nytt ljus
Bok av Micael Dahlén
Medieboken
Bok av Bo Bergström - Lars Petersson - Åke Pettersson - Suzanne Rosendahl
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!