Liknande böcker
Morgondagens reklammarknad : utmaningar för sändare, mottagare och medier
Bok av Jörgen Jedbratt
Medieboken
Bok av Bo Bergström - Lars Petersson - Åke Pettersson - Suzanne Rosendahl
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och pro...
Bok av Bo Bergström
The entertainment economy : how mega-media forces are transforming our l...
Bok av Michael J. Wolf
Effektiv visuell kommunikation : Om nyheter, reklam, information och profil
Bok av Bo Bergström
Handbook of product placement in the mass media : new strategies in mark...
Bok av Mary-Lou Galician
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vå...
Bok av Bo Bergström
Tala om bilder! : tekniskt och kommunikativt om 49 bilder
Bok av Bo Bergström
Medieboken
Bok av Suzanne Rosendahl Lars Petersson Åke Pettersson Bo Bergström
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!