Liknande böcker
Företag och medier
Bok av Josef Pallas
Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.
Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
CampusBokhandeln
254 kr + 29 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Företag och Medier
254 kr
Finns i lager
Företag och Medier
306 kr
Finns i lager
Företag och Medier
338 kr
Finns i lager
Företag och medier
338 kr
Finns i lager
Företag och medier
339 kr
Finns i lager
Företag och medier
370 kr
Finns i lager
Företag och medier
370 kr
Finns i lager
Bokextra
378 kr + 49 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Företag och medier
378 kr
Finns i lager
Företag och medier
487 kr
Finns i lager