Liknande böcker
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Bok av Tomas Lindbom
Kunden är kung : så formar du din butik som kunden vill ha den
Crowning the customer
Bok av Feargal Quinn
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
Engagerad i kunden! : reportage om företag som odlar lönsamma relationer
Bok av Tomas Lindbom
Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
Bok av Jens Nordfält
Kundnärhet : välj dina samarbetspartners : utveckla lösningar som svarar...
Customer intimacy
Bok av Fred Wiersema
Proffs i projekt?! : skapa framgång och lönsamhet i riskfulla leveranser
Bok av Ulf Skoog
Att tillföra värde som konkurrensmedel : [hur man prissätter och säljer...
Competing on value
Bok av Mack Hanan
Kunden är kung : så formar du din butik som kunden vill ha den
Bok av Feargal Quinn
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!