Liknande böcker
Contested Commodities
Bok av Margaret Jane Radin
Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies
Bok av Ruby Dholakia
Qualitative Consumer and Marketing Research : The asian perspectives and...
Bok av Krittinee Nuttavuthisit
International Perspectives of Marketing Theory
Bok av Mark Tadajewski
ber Den Einfluss Gesellschaftlichen Wertewandels Auf Zigarettenwerbung A...
Bok av Luise Kocher
Markenaudit Fur Kulturinstitutionen : Ganzheitliches Tool Zur Analyse Un...
Bok av Carsten Baumgarth
Die Entwicklung der Konsumgesellschaft und die daraus resultierenden Aus...
Bok av Marian Bosse
The Wiley Blackwell Encyclopedia of Consumption and Consumer Studies
Bok av Anna Sparrman
Desinformation : kritik av den exponerande marknadsföringen
Bok av Fredrik Linde
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!