Liknande böcker
Fame to claim : 12 kreativa hjältestrategier för att få uppmärksamhet oc...
Bok av Per Robert Öhlin
Reklamens makt över medierna
Bok av Karl Erik Gustafsson
DISC
Bok av Lars Sjödin
Den mediala vetenskapen
Bok av Anders Ekström
Reklam & retorik
Bok av Brigitte Mral
Värstingkristna i drevet
Bok av Kerstin Elworth Anette Novak Dag Sandahl Nils-Eije Stävare Yvonne Maria Werner Susanne Wigorts Yngvesson
DN 150 : 450 klassiska förstasidor från Dagens nyheter
Bok av Boström, Lars
Medietexter och medietolkningar : Läsningar av massmediala texter
Bok av CLAES-GÖRAN HOLMBERG
Läkemedelsreklam, på gott och ont
Bok av Lars Joelson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!