Liknande böcker
Key account management : [rätt kunder - tryggare framtid]
Bok av Peter Cheverton
I kundens skor : Att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok av Klas Hallberg
Biblioteksfolkets kärlek min belöning. En vänbok till Margareta Törngren
Bok
Handbok i kundinvolvering : kundorienterat utvecklingsarbete steg för steg
Bok av Carina Rislund
Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences a...
Bok av Joe Pulizzi
Refreshing the customer dialogue - with personalization, teaching and al...
Bok av Mattias Sjövall
The service providers
Bok av Danah Yagil
Bhalla, Gaurav: Collaboration and Co-creation
Bok av Gaurav. Bhalla
Skapa ett attraktivt biblioteksrum : en värdefull handbok
Bok av Petra Trobäck
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!