Liknande böcker
ISO 9000 i tjänsteföretag : att angöra en brygga
Bok av Roger J. Danielsson
Service management and marketing : managing the moments of truth in serv...
Bok av Christian Grönroos
Management i tjänstesamhället
Bok av Edvardsson, Bo / Gummesson, Evert (red)
Mätning av tjänstekvalitet i praktiken
Bok av Bo Edvardsson Tobias Andersson Mattias Sandén Björn Waller
Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonku...
Service management and marketing
Bok av Christian Grönroos
Service Quality
Bok av Stephen Walter Brown Evert Gummesson Bo Edvardsson
Ledartänkande för vinnande tjänster : att navigera det intelligenta kapi...
Bok av Per Hörberg
Tjänstesverige
Bok av Bo Edvardsson
Tjänstekonstruktion
Bok av Per Norling
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!