Liknande böcker
Morgondagens reklammarknad : utmaningar för sändare, mottagare och medier
Bok av Jörgen Jedbratt
Det köpta språket : analys av reklambilder
Bok av Lars Peterson
Den nakna sanningen : -om kläder och mode
Bok av [Redaktörer] Skoog,Margareta / Blåsjö,Lena
Advertising as Communication
Bok av Gillian Dyer
Den massproducerade bilden : ur bildindustrialismens historia
Bok av Lena Johannesson
Dold reklam till barn och ungdomar : exempel på otraditionella marknadsf...
Bok av Wille Carlström mfl
Massmediabok
Bok av Bernt Lindberg
Bilderflut und Sprachmagie : Fallstudien zur Kultur der Werbung
Bok av Hans A Hartmann
Livsstilsreklam, vad är det?
Bok av Erling Bjurström
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!