Liknande böcker
Kvalitetsutveckling : ett managementperspektiv
Bok av Bo Edvardsson
Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen
Bok
Service management and marketing : managing the moments of truth in serv...
Bok av Christian Grönroos
Krukmakaren i Delfi : om konsten att marknadsföra kultur : en handbok
Bok av Lena Härnqvist, Immi Lundin
Tjänstemarknadsföring i teori och praktik
Bok av Birgitta Arnerup-Cooper
Krukmakaren i verkligheten : om konsten att marknadsföra kultur : exempe...
Bok av Lena Härnqvist
Immaterialrätt och otillbörlig konkurrens : [upphovsrätt, patent, mönste...
Bok av Ulf Bernitz - Gunnar Karnell - Lars Pehrson - Claes Sandgren
Marketing for the Non-Profit Sector
Bok av Tim Hannagan
Konceptskydd i tjänsteföretag
Bok av Christina Helgesson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!