Liknande böcker
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Bok av Tomas Lindbom
Att förhandla om priset : hur man på ett psykologiskt riktigt sätt behan...
Bok av Heinz Beck
Engagerad i kunden! : reportage om företag som odlar lönsamma relationer
Bok av Tomas Lindbom
Kunden är kung : så formar du din butik som kunden vill ha den
Bok av Feargal Quinn
Professionellt säljarbete : en bok om kvalitet i säljarbetet
Bok av Eric H. Holmberg
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Projektförsäljning
Bok av Erik Toft
Säljprocessen - En handbok i hur man får en väl fungerande försäljning
Bok av Lars Olde
Att tillföra värde som konkurrensmedel : [hur man prissätter och säljer värde, för att särskilja likvärdiga produkter]
Competing on value
Bok av Mack Hanan
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!