Liknande böcker
Engagerad i kunden! : reportage om företag som odlar lönsamma relationer
Bok av Tomas Lindbom
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
Kunden är kung : så formar du din butik som kunden vill ha den
Bok av Feargal Quinn
Key account management : nyckeln till framgång
Bok av Rolf Edman
Den tjänstedominanta logiken : premisser, perspektiv och möjligheter
Bok av Stephen L. Vargo
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Know Your Customer
Bok av Robert B. Woodruff
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Bok av Tomas Lindbom
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!