Entreprenörskap och varumärken

Bok av Karl Gratzer
Innovationer och entreprenörer betraktas ofta som nödvändiga faktorer för att skapa nya företag och marknader. Varumärken har med tiden fått en allt större betydelse i näringslivet, eller kanske är det mer rättvist att säga att vi blivit mer medvetna om deras ekonomiska värde för producenter och deras sociala värde för konsumenter. Denna bok illustrerar att det finns många intressanta forskningsfrågor i skärningspunkten mellan entreprenöriella aktiviteter och uppbyggnaden och vidmakthållandet av välkända varumärken. Författare: Madeleine Bonow, Marcus Box, Marianne Dahlén, Michael Funke, Karl Gratzer, Ingalill Holmberg, Mats Larsson, Tommy Larsson Segerlind, Mikael Lönnborg, Christine Myrvang, H. Richard Nakamura, Tom Petersson, Frans Prenkert, Paulina Rytkönen, Peter Sandberg, Ingela Sölvell, Christian Widholm och Karin Winroth.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Bokbörsen (begagnade böcker)
90 kr + 59 frakt
Finns i lager
Bokextra
170 kr + 49 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Entreprenörskap och varumärken
170 kr
Finns i lager
Bokus
172 kr fri frakt
Finns i lager
Ginza
172 kr + 39 frakt
Finns i lager
Plusbok
173 kr + 40 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Entreprenörskap och varumärken
173 kr
Finns i lager
Adlibris
179 kr fri frakt
Finns i lager
CDON
181 kr fri frakt
Finns i lager
Book Outlet
214 kr fri frakt
Finns i lager