Liknande böcker
Bom og tv-reklame ? tre nordiske undersegelser
Bok av [object Object]
Om tv och reklam
Bok av Erik Haglöf
Sälj det i toner- : om musik i TV-reklam
Bok av Erling Bjurström
Audience economics : media institutions and the audience marketplace
Bok av Philip M. Napoli
Den föreställda publiken : programpolitik, publikbilder och tilltalsform...
Bok av Anna Edin
TV-fabriken : ett reportage om en ny industri
Bok av Johan Såthe
Radio- och TV-folket : rekryteringen av programmedarbetare till radion o...
Bok av Lars-Åke Engblom
The Triumph of Technology over politics? Reconstructing Televison System...
Bok av Lena Ewertsson
TV-boken : ger svar på frågor kring 90-talets nya huvudmedium
Bok av Michael Werner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!