Liknande böcker
Krukmakaren i verkligheten : om konsten att marknadsföra kultur : exempe...
Bok av Lena Härnqvist
Kvalitetsutveckling : ett managementperspektiv
Bok av Bo Edvardsson
Marknadsföring i konstföretag : en balansakt mellan konstnären och konst...
Bok av Elisabeth Lindfors
Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen
Bok
Tjänstemarknadsföring i teori och praktik
Bok av Birgitta Arnerup-Cooper
Konceptskydd i tjänsteföretag
Bok av Christina Helgesson
Services marketing : integrating customer focus across the firm
Bok av Valarie A. Zeithaml
Service management and marketing : managing the moments of truth in serv...
Bok av Christian Grönroos
Krukmakaren i Delfi : om konsten att marknadsföra kultur : en handbok
Bok av Lena Härnqvist, Immi Lundin
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!