Liknande böcker
Fuck logic : om konsten att tänka oklokt och få mer pang för pengarna
Bok av Per Robert Öhlin
Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
Bok av Henrik Uggla
Allt du behöver veta om marknadskommunikation
Bok av Anders Amnéus
The market : markets as information-processing devices and social instit...
Bok av Alexander Styhre
Experiments in marketing
Bok av Magnus Söderlund
Branding you : how to market yourself in a competitive world
Bok av Tim Foster
Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension
Bok av Henrik Uggla
Prissättning : affärsekologier, affärsmodeller, prismodeller
Bok av Nils-Göran Olve Mathias Cöster Einar Iveroth Carl-Johan Petri Alf Westelius
Picturing the Public Advertising Self-Regulation in Sweden and the UK
Bok av Caroline Dahlberg
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!