Sälj det med ord - Konsten att skriva reklam

Bok av Mattias Åkerberg
4.5
2 röster
Kreativitet använd på rätt sätt kan få en enda annons att göra tio annonsers jobb, hävdade en framfångsrik amerikansk reklamskribent. Och det är just det som den här boken handlar om: hur man får homo sapiens att sluta zappa och ströläsare att sluta bläddra. Idag lever vi i en värld där reklamen skapar mer irritation än kommunikation. Vi får allt fler kanaler, allt fler varumärken och allt fler som tävlar om vår uppmärksamhet och tid. Därför gäller det att a-r-ti- k-u-l-e-r-a bättre och dramatisera sitt budskap, istället för att bara skrika sig hes. De bästa annonserna, broschyrerna och webbtexterna får folk att vilja köpa och för att nå dit måste man hitta de ord och argument som går rakt i hjärtat. Sälj det med ord sammanfattar hela tänkandet bakom reklamens retorik - från att utforska och få grepp om ämnet till att komma på en bärande idé och sedan formulera sig på ett sätt som övertygar och tar skruv. Den avslöjar hur Sveriges bästa copywriters hittar sina bästa idéer, hanterar prestationsångest och skapar reklam som gör skillnad.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Amazon.se
Nybliven Amazon Associate Klicka på "Till butik" för att se priset
Finns i lager
Storytel (Pris/månad)
169 kr fri frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Sälj det med ord : Konsten att skriva reklam
169 kr
Finns i lager
Bokus
206 kr fri frakt
Finns i lager
Ord och bok
218 kr fri frakt
Finns i lager
Adlibris
218 kr + 25 frakt
Finns i lager
Bokon
225 kr fri frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Sälj det med ord - Konsten att skriva reklam
225 kr
Finns i lager
CDON
239 kr + 29 frakt
Finns i lager