Föredöme eller fördömd? : medierna som moralisk domstol

Bok av Maria Grafström
Strävan efter att synas är en stor utmaning för organisationer idag. Men synligheten har ett pris - man kan framställas som ett föredöme eller riskera att fördömas. Hur kan medierna påverka organisationer? Hur kan organisationerna påverka den egna mediebilden? Välkommen till en diskussion om villkoren för företags och andra organisationers synlighet. Vi sätter fokus på och reflekterar över på vilket sätt och i vilka situationer mediebilden påverkar synen på vad som anses vara rätt och fel vad som hyllas och förkastas. Forskare: Maria Grafström, docent i företagsekonomi, Score vid Handelshögskolan i Stockholm och Stockholm universitet; Pernilla Petrelius Karlberg, ekon. dr, Handelshögskolan i Stockholm; Karolina Windell, ekon. dr, Uppsala universitet.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Bokbörsen (begagnade böcker)
120 kr + 59 frakt
Finns i lager
Bokextra
142 kr + 49 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Föredöme eller fördömd? Medierna som moralisk domstol
142 kr
Finns i lager
Bokus
149 kr fri frakt
Finns i lager
Ginza
149 kr + 39 frakt
Finns i lager
Plusbok
149 kr + 40 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Föredöme eller fördömd? : medierna som moralisk domstol
149 kr
Finns i lager
CDON
150 kr fri frakt
Finns i lager
Adlibris
150 kr + 25 frakt
Finns i lager
Book Outlet
164 kr fri frakt
Finns i lager