Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017

Bok av Jonas Ohlsson
Mediebarometern belyser människors konsumtion av alla slags medier en genomsnittlig dag, oavsett distributionsteknik. Syftet från starten har varit att beskriva tendenser och förändringar i människors mediekonsumtion över tid, snarare än att fokusera på nivåer enskilda år. Den har successivt fått karaktären av basundersökning för alla medier. Den utgår från gårdagen som tidsenhet för mediekonsumtionen. Frågorna avser exempelvis om man under föregående dag läste någon dagstidning, om man tittade på rörlig bild eller lyssnade på musik.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Adlibris
330 kr fri frakt
Finns i lager
Bokus
339 kr fri frakt
Finns i lager
Bokbörsen (begagnade böcker)
398 kr + 59 frakt
Finns i lager
Book Outlet
466 kr fri frakt
Finns i lager
CDON
Ej tillgänglig