Liknande böcker
Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konk...
Bok av Per Robert Öhlin
Marketing Beyond the Textbook - Emerging Perspectives in Marketing Theor...
Bok av Christofer Laurell
Scenen är din : gör ditt varumärke till en hit
Bok av Anna Moore
Picturing the Public Advertising Self-Regulation in Sweden and the UK
Bok av Caroline Dahlberg
Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin
Bok av Lena Mossberg
Marknadsföring och påverkan på konsumenten
Bok av Patric Andersson
Svensk reklam : annonser, varumärken och marknadskommunikation 1975-2012
Bok av Oskar Broberg
Marknadsplanen : praktisk handledning för marknadsplanerare
Bok av Bengt Eliasson
Fuck logic : om konsten att tänka oklokt och få mer pang för pengarna
Bok av Per Robert Öhlin
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!