Liknande böcker
Att tillföra värde som konkurrensmedel : [hur man prissätter och säljer...
Competing on value
Bok av Mack Hanan
Prissättning : praktisk handbok
Bok av Björn Lundén
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Bok av Tomas Lindbom
Kunden är kung : så formar du din butik som kunden vill ha den
Bok av Feargal Quinn
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Engagerad i kunden! : reportage om företag som odlar lönsamma relationer
Bok av Tomas Lindbom
Professionellt säljarbete : en bok om kvalitet i säljarbetet
Bok av Eric H. Holmberg
Projektförsäljning
Bok av Erik Toft
Att förhandla om priset : hur man på ett psykologiskt riktigt sätt behandlar köpmotstånd
Bok av Heinz Beck
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!