Liknande böcker
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
Bok av Pg Wettsjö
Tjänsteinnovation
Bok av Anders Gustafsson, Per Kristensson, Lars Witell
Marknadsför dig med personliga kontaktnät : bussighet är lönsamt
Bok av Katarina Widoff
Trust in business relations : economic logic or social interaction?
Bok av Lars Huemer
Kundmötet
Bok av Magnus Söderlund
Lojala kunder : fånga potentialen mellan kundmötena
Bok av Inger Roos
Framgångsrik presentationsteknik
Bok av David JP Phillips
Sälj med hjärtat : säljdoktorns recept för vinnande kommunikation på och...
Bok av Johan Dahl
Att sälja kunskap och förtroende : öka din förmåga att bygga starka relationer
Bok av Bengt Gejrot
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!