Liknande böcker
Design. Think. Make. Break. Repeat. : A Handbook of Methods
Bok av Martin Tomitsch
42 Rules of Product Marketing : Learn the Rules of Product Marketing fro...
Bok av Phil. Burton
IPA - Concepts and Applications in Engineering
Bok av Jerzy Pokojski
Definitive guide to the ARM Cortex-M0
Bok av Joseph Yiu
Abwicklungen Und Durchdringungen Von Metall- Und Kunststoffteilen
Bok av Herbert Sauerborn
Aufbau und Organisation von Entwicklungsprojekten
Bok av Josef Schlattmann Arthur Seibel
Wirtschaftliche Prozessgestaltung : Entwicklung Fertigung Auftragsabwick...
Bok av Martin Schonheit
New Advances in Mechanisms, Transmissions and Applications : Proceedings...
Bok av Victor. Petuya
Boredom, Shanzhai, and Digitisation in the Time of Creative China
Bok av Jeroen De Kloet, Yiu Fai Chow, Lena Scheen
Creativity; China; boredom; shanzhai; digitisation
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!