Liknande böcker
Essentials of Marketing Research (with Qualtrics, 1 term (6 months) Prin...
Bok av Barry J. Babin
Ideas de Negocios: Un Metodo Cientifico Para Descubrir Las Demandas del...
Bok av Riley Reive
A Dictionary of Marketing
Bok av Charles Doyle
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Its not the size of the data - its how you use it: smarter marketing with a
Bok av Koen Pauwels.
The Participation Game: How the Top 100 Brands Build Loyalty in a Skepti...
Bok av Norty Cohen
Long-term Impact Of Marketing: A Compendium
Bok av Dominique M Hanssens
The Cult of Customer Excellence
Bok av Oke Eleazu
Az oszinte igazsag a hazugsagrol
Bok av Dan Ariely
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!