Liknande böcker
The Intuitive Customer : 7 Imperatives For Moving Your Customer Experien...
Bok av Colin. Shaw
Customer Engagement Marketing
Bok av Robert W Palmatier
Advances in Luxury Brand Management
Bok av Jean Noel Kapferer
Nonmarket Strategy in Business Organizations : A Global Assessment
Bok av John A. Parnell
Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your...
Bok av Mark. Ingwer
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic B...
Bok av Colin L Campbell
Parniangtong, Sathit: Supply Management
Bok av Sathit. Parniangtong
Gavinelli, Laura: Business Strategies and Competitiveness in Times of Cr...
Bok av Laura. Gavinelli
Parniangtong, Sathit: Competitive Advantage of Customer Centricity
Bok av Sathit. Parniangtong
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!